よくあるご質問(FAQ)

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お問い合わせの多いご質問

Q: 予約の確認・変更・キャンセルはどうしたらよいですか? (How can I confirm, change or cancel my reservation?)

予約の確認・変更・キャンセルは、マイページまたはお電話にて承っております。マイページでは24時間いつでもご利用いただけます。変更・キャンセルについては、利用開始時刻の24時間前まで無料で承っております。
(You can confirm, change, or cancel your reservation via My Page or by phone. My Page is available 24 hours a day. Changes and cancellations are free of charge if made up to 24 hours before the start time of your reservation.)

Q: JapaGo会員登録時に、認証コードのメールが届きません。 (When I registered as a JapaGo member, I did not receive an email with the authentication code.)

認証コードのメールが届かない場合は、以下の点をご確認ください:
1. 迷惑メールフォルダをご確認ください
2. メールアドレスが正しく入力されているかご確認ください
3. 数分待ってから再度お試しください
それでも解決しない場合は、チャットにてお問い合わせください。

If you haven't received your verification code email,
please check the following:
1. Check your spam folder.
2. Make sure you entered your email address correctly.
3. Wait a few minutes and try again.
If this doesn't resolve your issue, please contact us via chat.

Q: 会員情報が変更になった場合はどうすれば良いですか? (What should I do if my membership information changes?)

会員情報の変更は、マイページの「会員情報変更」から行うことができます。住所、電話番号、メールアドレスなどの変更が可能です。運転免許証の更新など、重要な情報に変更があった場合は、店頭での確認が必要な場合があります。

You can change your membership information by going to "Change Member Information" on your My Page. You can change your address, phone number, email address, etc. If there are any changes to important information, such as a driver's license renewal, you may need to come to the store to verify it.