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お問い合わせの多いご質問
予約の確認・変更・キャンセルは、マイページまたはお電話にて承っております。マイページでは24時間いつでもご利用いただけます。変更・キャンセルについては、利用開始時刻の24時間前まで無料で承っております。
(You can confirm, change, or cancel your reservation via My Page or by phone. My Page is
available 24 hours a day. Changes and cancellations are free of charge if made up to 24
hours before the start time of your reservation.)
認証コードのメールが届かない場合は、以下の点をご確認ください:
1. 迷惑メールフォルダをご確認ください
2. メールアドレスが正しく入力されているかご確認ください
3. 数分待ってから再度お試しください
それでも解決しない場合は、チャットにてお問い合わせください。
If you haven't received your verification code email,
please check the
following:
1. Check your spam folder.
2. Make sure you entered your email address correctly.
3. Wait a few minutes and try again.
If this doesn't resolve your issue, please contact us via chat.
会員情報の変更は、マイページの「会員情報変更」から行うことができます。住所、電話番号、メールアドレスなどの変更が可能です。運転免許証の更新など、重要な情報に変更があった場合は、店頭での確認が必要な場合があります。
You can change your membership information by going to "Change Member Information" on
your My Page. You can change your address, phone number, email address, etc. If there
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